Autor: Jirka Chvátal, 19 Červenec 2011, 19:51
GPS Triangl Znojmo 2011 – dojmy, fotky, videa
Několik videí a fotek z pátečního/sobotního GPS Triangl Eurocupu, který se tentokrát konal v areálu Model City ve Znojmě.
Do paměti se mi nejvíc vryl asi můj první let v aerovleku s 8m Duo Discusem Thomase Strauba, který mi jej půjčil a já půjčil jemu moji Katanu. Thomas je výborný pilot a díky jemu to pro mě byl určitě nejsilnější modelářský zážitek za celou dobu, co modelařím. Průlety pár metrů nad zemí v rychlosti přes 250 km/h a akrobacie s takovým monstrem jsou prostě nezapomenutelné. Celá akce byla organizačně výborně zvládnutá, za což děkujeme našemu GPS taťkovi Mírovi Kolomazníkovi a jeho teamu. Organizovat takovou akci a ještě při tom vlekat, klobouk dolů! Byl to myslím taky, minimálně pro mě určitě, asi nejnáročnější GPS Triangl vůbec, večer parádní posezení u táboráku, noční létání, chodili jsme, pravda jen někteří, spát v pozdních ranních hodinách, někteří ještě později s mezipřistáním v bazénu, vstávali v 8, v 9 briefing a o půl desáté start. Masakr :-) V článku najdete fotky a později i onboard videa. Autory první části fotek je přítelkyně Peťka a já, druhou nafotila oficiální fotografka GPS Trianglu Theres Mejstrik, s jejímž laskavým svolením je tady zveřejňuji. Díky Thesi!
Fotky od Ivoše Makového – pátek, sobota
Fotky od Peťky a Jirky
Fotky od Theres Mejstrik
Similar Posts:
- GPS Triangl 2011 Hronov – fotky a videa
- GPS Triangl Krnov 2009 – fotky
- GPS Triangl – Náchod 2009 – fotky
- GPS Triangl Jeseník 2009 – fotky
- GPS Triangl Jeseník 2010 – společné fotky
- Doplněna pozvánka na GPS Triangl Eurocup Krnov a GPS Triangl Eurocup Jeseník
- GPS Triangl 2009 – fotogalerie
- GPS Triangl – Krnov 2010
- GPS Triangl Eurocup Jeseník 6/2011 – masakr :-)
- Lomcovák o GPS Euro Cup – Krnovský Triangl
Rubrika: GPS Triangle Eurocup
Komentoval Tomáš Hruška
Červenec 20, 2011 @ 15:32
Pěkný fotky, určitě pěkná akce. Jinak jak se tak dívám na ty větroně, tak bylo tam něco 4 metrovýho? :D …Dyt tam jsou jen samí drobečci :)
Komentoval Jirka Chvátal
Červenec 20, 2011 @ 20:06
Jj, tuším, že nejmenší měl kolem 3,7m, ale to byl jediný, všechno už pak bylo nad 4, ale spíš kolem 6 a nad 6m :-)
Komentoval Tomáš Hruška
Červenec 20, 2011 @ 21:14
Takový malí drobečci :) :) Ale jak řikám, pěkný fotky, muselo být opravdu dobře tam.
Komentoval Radim
Červenec 21, 2011 @ 08:28
Supr akce,musim jen reagovat na rozpeti nekterych modelu, jsou tam dva piloti s discusem 3,7m a litaji perfektne, leckdy to nandaji I sestimetrovkam! Urcite to neni o tom mit superbrus, ale o chuti zkusit neco jineho a mit skvely zazitek.
Komentoval Tomáš Hruška
Červenec 21, 2011 @ 15:53
To určitě ano. Já jen poukazuju na to, že fakt tam jsou samí “hovada”. Příště se mudím přijet aspon podívat. JInak se ještě chci zeptat, jak je tam ta modrá vlečná, cot o je za model? A nějáké její parametry, pokud víte. Díky moc
Komentoval Jirka Chvátal
Červenec 21, 2011 @ 16:23
Máš pravdu Radime, na Jardu Terminátora jsem zapomněl. Takže 2 3,7 metrovky. A je fakt, že o rozpětí to není. Ta modrá vlečná je 3m Giles na ZDZ 160 Peti Makového.
Komentoval Tomáš Hruška
Červenec 21, 2011 @ 19:32
Tak to jo. Díky moc. Ukáže se tento vlekař i na Čmelákovi?
Komentoval Tomáš Hruška
Červenec 22, 2011 @ 22:49
Zdravím, otázka úplně mimo mísu. Když bude někdo tak laskav a odpoví mi, tak na mail, at to tu nespamujem.
Zajímá mě. Dejme tomu, že bych chtěl tak model letadla, Např. toho Giles 202, rozěptí 1,8 -2 metry, váhu nevím. Chtěl bych to jako akrobata na jen lehkou karobacii a taky příležitostnou vlečnou. Váhu modelů, tak kolem 6 – 8 kg max. Rozpětí kolem těch 5 metrů. Nevím si rady jaký motor do toho. Líbí, nebo spíše, chtěl bych motory od ZDZ. Jaký by byl vhodný motor, aby to nebylo málo na tyto paramatry, ale naopak, aby nebyl zbytečně moc našlapanej, stačí něco, co by to splonovalo. Díky moc
P.S.: Email: Tom.PV@seznam.cz
Komentoval Jirka Chvátal
Červenec 23, 2011 @ 21:12
Na 2m akrobata se dává benzín 50, DZD 50 je ok.
Komentoval Tomáš Hruška
Červenec 23, 2011 @ 21:23
JJ tak díky :)