Letecký modelářský klub Čmelák Holešov

Letecký modelářský klub Čmelák Holešov

Webkamera - aktuální počasí na ploše
Kalendář modelářských akcí

Nové aktuality

1.10.2016 od 14h pořádá LMK Brusné Dětský letecký den

Fotky z MČR F3K 2016, které probíhalo na naší modelářské ploše v Holešově najdete tady a tady.

Nejčtenější články

  • Nejnovější komentáře

  • .

  • Autor: Jirka Chvátal, 17 Srpen 2012, 16:00

    F3B-E Dingo – elektrifikace – hotovo

    Parádní polétání na Donovalech, dynamické průlety, ale i parádní polétání v termice. To vše je pro mě F3B Dingo. Univerzál do každého počasí. Pořídil jsem mu ještě jeden trup se záměrem jej elektrifikovat. Svěřil jsem jej osobě z nejpovolanějších, Daliboru Štěrbovi a sem budu postupně dávat fotky a info z postupu elektrifikace.



    Provedení: Double carbon křídlo, carbon motýl a full carbon trup.


    Osazení:

    Serva v křídle: na křidélkách i klapkách digitály Airtronics 94761Z
    Serva v trupu: HV digitály JR DS387HV.
    Přijímač: bude  Twin8 Vario s interním variem
    Motor: bude český Mega 16/30/1.5R s převodovkou Kontronik 5,2:1
    Akku: LiPol 2x2S 2200mAh Lipolice Platinum 55C trvale (121A), 80C krátkodobě (176A)
    RX akku: 2S LiFe Hyperion 850 mAh
    Regulátor: CastleCreations Ice lite 100 se neosvědčil – shořel a s ním i trup a baterky, bude nahrazen regulátorem YEP 100A (100% kopie špičkového YGE 100A)
    Vrtule: Freudenthaler RF 17×13 carbon
    Kužel: Rudi Freudenthaler turbo kužel, průměr čepu 3mm, trámec 30mm, na hřídel 6mm


    Letová váha: váha prázdného modelu, včetně osazených serv v křídle (4x Airtronics) je 1740g. Do spojky a křídla je možné v olověných prutech naložit ještě cca další 1,5kg balastu do silného větru či na svah. Cílem je udržet letovou váhu v elektro verzi co nejníže kvůli termickému létání, ale přitom mít k dispozici stoupavost kolem 30 m/s.

     

    Konečná letová váha Dingo-E je 2432g a příkonu 2kW

     

    Fotky z přestavby


     

    Similar Posts:

    Rubrika: Modelářská dílna

    2 komentářů »

    1. Komentoval semi

      Září 5, 2013 @ 12:39

      Zdravím, měl bych dotaz. Jak je tlustý motýl? Vešla by se tam serva 10 mm ? Popřípadě, nemohl byste poskytnout nějaké foto jak máte umistěné serva v trupu?
      Díky za odpověď.

    2. Komentoval Jirka Chvátal

      Září 5, 2013 @ 16:00

      Také zdravím. Nejsem teď, doma, takže to nezměřím, ale tam se serva nedávají kvůli těžišti do motýla ale kousek za křídlo, montují se do udělaného držáku, který se přes spodní stranu trupu přišroubuje. Výhoda je, že se to pak dá celé i se servy z trupu vysunout jenom povolením 2 šroubků vně trupu. Serva jsou za sebou řádově 15-17cm za odtokovou hranou křídla a na tomtéž držáku spolu se servy je RX, který se vsouvá do trupu přes vyfrézované odvětrávací otvory za křídlem. Je na fotkách vidět. Konektory od serv se do RX zapojují pinzetou přes ten odvětrávací otvor.

    RSS komentářů k tomuto článku

    Zrušit komentář

    ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

    Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

    ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

    Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.

     

    

     

    Rubriky

    Spřátelené kluby