Letecký modelářský klub Čmelák Holešov

Webkamera - aktuální počasí na ploše
Kalendář modelářských akcí

Nové aktuality

Zahájení likvidace výstavy MODEL HOBBY  je v neděli 14. ledna 2018 od 10.00 hodin a bude probíhat do středy 17. ledna 2018 do 17.00 hodin.

Silvestrovské polétání 2017, sraz v 10 hod. na modelářském letišti.

Nejčtenější články

Převýšení: 60-80m

Zobrazit na mapě

Jak se tam dostat:

Z Holešova směr Bystřice pod Hostýnem, projet Hlinskem pod Hostýnem, 1 km za Hlinskem odbočit doprava na Slavkov, projet Slavkov a ve Slavkově na hlavní křižovatce odbočit doleva, pak rovně po nejdříve asfaltové a poté po polní cestě až nahoru doleva podél lesa (pozor na spodek auta, občas si škrtnete) nad svah až k bráně v elektrickém ohradníku. Je v něm stuha, přez tu prolézt a vystoupat cca 200 na vrchol svahu. Létá se na opačnou stranu, směrem na Holešov. Svah je poměrně dlouhý, s velkým převýšením, ale je dost členitý a na mnoha místech jsou kameny. Hodně keřů a z obou stran stromy. Přesto na něm létají často padáčkáři i modeláři.  Svah je vhodný i pro větší modely do 3m. Dál nad svahem často navazuje termika. Auto zastavit buď už dole pod svahem u cesty a vyšlapat kopec nahoru, nebo vyjet popsanou cestou nahoru nad sváh a zaparkovat auto nahoře.

Upozornění:

Pod svahem i na vrcholku svahu se v létě občas pasou ovce, pozor na to. Pokud nelétáte 2.4 GHz, je rozhodně dobré se při příjezdu podívat, jestli na letišti pod svahem někdo nelétá a domluvit se s ním na kanálu.

Hodnocení:

Nejlepší směr vetru je čistý J.

Jedná se o louku s nádherným výhledem do okolí. Kvůli terénu není moc vhodný pro zálety.