Letecký modelářský klub Čmelák Holešov

Webkamera - aktuální počasí na ploše
Kalendář modelářských akcí

Nové aktuality

---Výroční členská schůze se bude konat 26.1.2018 v 17.00 hodin na Starém pivovaru v Holešově.

---Silvestrovské polétání se bude konat od 10.00 hodin na naší modelářské ploše. Všichni jste srdečně zváni.

Silvestrovské polétání 2017, sraz v 10 hod. na modelářském letišti.

Nejčtenější články

Převýšení: cca 40m

Zobrazit na mapě

Jak se tam dostat:

Z Holešova pojedete směr Bystřice pod Hostýnem. Po projetí Jankovic první odbočka doprava na Chomýž. Ve vesnici doprava přes most přes řeku a hned ostře doleva podél řeky. Poté pořád rovně, kolem bývalého kravína stále po cestě prudce do svahu. Za plotem ostře sjet ze zpevněné cesty doprava opět do svahu po vyježděné cestě. Nahoře u plotu doleva stále po vyježděné cestě až pod vrchol svahu. Tam nechat auto. K vrcholu svahu je to cca 100m, je tam stožár s mikrovlnými pojítky. Od něj je krásný rozhled do kraje na všechny směry od JZ až po SV. Nejlépe svah nosí co mám vyzkoušeno na S vítr, ale nosí i na ostatní. Napravo od svahu, nad plotem a směrem k lesu to moc nenosí a navíc bývá vzduch v závětří za stromy hodně rozbitý a turbulentní, tak pozor na to!

Upozornění:
    Dávat velký pozor na to, že je to necelý kilometr vzdušnou čarou k modelářskému letišti pod Chlumem a ke svahu Chlum, je tam ale krásně vidět, takže pokud někdo létá, je dobré tam zajet a dohodnout se na kanálech. Z letiště vás na kopci nemohou vidět, vy ale modeláře na letišti ano, tak na to dejte pozor a nebuďte neohleduplní!

Hodnocení:
    Krásný a prostorný svah s vysokou trávou. Nikde ani keříček, žádné stromy. Hodně prostoru i pro ty největší modely či padáčkáře.

Similar Posts:

Rubrika: Svahy na Z směry větru

2 komentářů »

1. Komentoval Dzordzik

Červenec 7, 2009 @ 10:39

V neděli jsem si chtěl zajet na svah zalétat s Lady, ale nešlo to, příjezdová cesta ke svahu je přehrazena bedněním – dělá se tam nová cesta – šlo by jedině celý svah vyšlapat a auto nechat dole pod svahem, na to jsem byl ale moc líný v tom pařáku, na vrchol svahu je to minimálně půl kilometru :( Bhužel na vír, který foukal v okolí o žádném rozumném svahu nevím, takže jsem jel domů.

2. Komentoval Jirka Chvátal

Březen 1, 2010 @ 14:29

Nedávno byla až pod kopec udělána nová asfaltová cesta, takže je svah krásně přístupný! Dnes tam jedu zalétat nového Foxe, fouká kolem 7 a v nárazech až 12m/s Z, tak pak napíšu jak bylo.

RSS komentářů k tomuto článku