Letecký modelářský klub Čmelák Holešov

Webkamera - aktuální počasí na ploše
Kalendář modelářských akcí

Nové aktuality

Zahájení likvidace výstavy MODEL HOBBY  je v neděli 14. ledna 2018 od 10.00 hodin a bude probíhat do středy 17. ledna 2018 do 17.00 hodin.

Silvestrovské polétání 2017, sraz v 10 hod. na modelářském letišti.

Nejčtenější články

Převýšení: cca 50m

Zobrazit na mapě

Jak se tam dostat:

Z Holešova směr Zlín, v kopci před Fryštákem zahněte doprava na asfaltovou cestu, dál stále rovně až dojedete pod kopec. Dá se pokračovat strmě po vyježděné cestě až nahoru na vrchol kopce.

Hodnocení:
    Svah má užitečnou šířku tak 100m minimálně, takže je vhodný i pro větší modely, ale jen při silném větru přímo na kopec. Díky poměrně malému převýšení v první třetině kopce je třeba létat dál od vrcholu na úrovni poloviny až spodní třetiny délky svahu. Když je termika, nosí to a není problém létat ve dvou, jeden u hrany a druhý dál před svahem v termice, díky rozsáhlému předpolí na svah chodí často termické bubliny. Svah nosí nejlépe na S až SV vítr.